Освітньо-професійні програми:
Освітньо-професійна програма:
Ми гортаємо стрічки новин у соціальних мережах, переглядаємо улюблені шоу чи слухаємо ведучого в радіоефірі, купуємо товари, звертаючи увагу на назву бренду, робимо свій вибір, зважаючи на політичну рекламу. Ми живемо й навіть не помічаємо, що скрізь нас оточує інформація: коли їдемо в транспорті, сидимо на дивані, купуємо цукерки чи обіцяємо собі, що зайдемо в Іnstagram лише на хвилинку. Щодня у світі з’являється 2,5 квінтильйони байтів інформації, і є люди, які її створюють: журналісти, сценаристи, режисери, рекламісти, піарники. Це надзвичайно велика й цікава індустрія, в якій ви зможете втілити свої найкреативніші ідеї!
Журналістській родині НАУ вже понад 15 років, з 2005 р. ми здійснюємо підготовку фахівців у галузі журналістики, а з 2014 р. – фахівців із реклами та зв’язків з громадськістю. Ми допомагаємо створювати якісний журналістський та рекламний контент, реалізовувати інформаційні кампанії та розробляємо маркетингові й PR-стратегії.
Навчаючись за освітньо-професійною програмою «Журналістика», студент здобуває необхідні навички: знаходити, аналізувати й перевіряти інформацію; працювати з ньюзмейкерами; створювати різножанровий інформаційний продукт – від коротких заміток до мультимедійних історій; писати сценарії та монтувати відео; верстати журнали та web-сторінки; а найголовніше – бачити й відчувати світ, розповідати про нього людям і змінювати його.
Студент освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» навчається створювати креативну рекламу, розробляти піар-стратегії, рекламні кампанії; працювати над іміджем як персони, так і компанії; писати спічі; працювати з соціальними мережами; опановувати продюсерську діяльність та сценарну майстерність; створювати й просувати бренди.
Пам’ятайте, що журналістика і реклама буває різною. Ви можете стати журналістом-розслідувачем і викривати злочинців; можете стати інтерв’юером не гіршим, аніж Ларі Кінг, чи створювати феєричні івенти, як церемонія вручення «Оскара» чи «Канських Левів», або ж вигадувати політичні гасла для майбутніх президентів. Завжди пам’ятайте, що б Ви не обрали, у Вашій роботі не повинно бути жодних фейків, маніпуляцій чи штучних ілюзій. Наш фах потребує не лише знань і вмінь, а й любові й поваги до кожної людини!
Навчання студентів здійснюється у формі лекційних і практичних занять, майстер-класів, екскурсій до редакцій провідних українських медіа, рекламних та PR-агенцій. Окрім цього, необхідною складовою є відпрацювання практичних навичок із фото- та відеозйомки, аудіо- та відеомонтажу, верстки періодичних видань та мультимедійних проектів тощо. Оцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за системою ECTS та за національною шкалою. Форми контролю: усне опитування; письмові роботи; творчі роботи; презентації авторських проектів, захист творчої та виробничої практик; заліки; іспити; захист кваліфікаційної роботи та ін.
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти ОПП «Журналістика»:
- Вступ до спеціальності
- Українська мова (за професійним спрямуванням)
- Медіапсихологія
- Основи аудіовиробництва
- Основи відеовиробництва
- Фотомистецтво
- Постановка голосу
- Спічрайтинг
- Медіаекономіка
- Іноземна мова (англійська) та друга іноземна мова (на вибір – іспанська, німецька, французька, турецька, арабська, китайська, корейська або японська)
- Сценарна майстерність
- Журналістські жанри
- Історія світової журналістики
- Історія української журналістики
- Політологія
- Філософія
- Соціологія журналістики
- Мистецтво реклами
- Основи видавничої справи
- Дизайн періодичних видань
- Веб-дизайн
- Фактчекінг
- Медіапродюсування
- Літературно-художня критика в ЗМІ
- Інтернет-журналістика
- Медіаетика
- Медіаправо тощо.
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю»
- Фотомистецтво
- Брендинг
- Таргетована реклама
- Спічрайтинг
- Продюсерська діяльність
- Іноземна мова (англійська) та друга іноземна мова (на вибір – іспанська, німецька, французька, турецька, арабська, китайська, корейська або японська)
- Право в галузі реклами і зв’язків з громадськістю
- Креативність в рекламі
- Організація івентів
- Фешн-індустрія
- Контент-маркетинг
- Філософія
- Українська мова (за проф. спрямуванням)
- Продаж реклами
- Web-дизайн
- Психологія реклами
- Візуальні комунікації
- Постановка голосу
- Політичний піар
- Журналістські жанри
- Інтегрований маркетинг
- Копірайтинг та ін.
Другий (магістерський) рівень вищої освіти ОПП «Журналістика»:
- Інформаційні війни
- Наукове спілкування іноземною мовою
- Авторське право
- Психологія споживання та комунікації
- Комунікативістика
- Медіафілософія
- Репутаційний менеджмент
- Медіакритика
- Урядові комунікації
- Сучасні медіаіндустрії
- Теорія масової комунікації
- Журналістський менеджмент і маркетинг
- Соціальна журналістика та ін.
Для фахової практичної підготовки студентів створено дві навчальні лабораторії: «Лабораторія телерадіожурналістики» та «Лабораторія реклами і зв’язків з громадськістю». Бібліотечний фонд забезпечує навчальною та методичною літературою студентів усіх курсів.
Випускники спеціальності 061 «Журналістика” можуть працювати авторами та ведучими теле- і радіопрограм, оглядачами, міжнародними журналістами, фахівцями з комунікацій в авіаційній галузі, менеджерами внутрішніх і зовнішніх комунікацій, журналістами на радіо, телебаченні, у друкованих ЗМІ та електронних виданнях, менеджерами з міжнародних комунікацій, журналістами-аналітиками, бренд-менеджерами, фахівцями зі стратегічних комунікацій. Також обіймати посади в прес-службах державних установ та громадських організацій тощо.
Студенти кафедри проходять творчу та виробничу практику в редакціях провідних медіа, рекламних компаніях, інформаційних агентствах, прес-службах, державних установах. Кафедра активно співпрацює з телеканалами СТБ, ICTV, 1+1, UA: Перший, Прямий, Рада, Україна; радіостанціями Радіо Київ-98, Радіо Свобода, UA:Українське радіо; друкованими та інтернет-ЗМІ, інформаційними та рекламними агентствами.
Міжнародна кредитна мобільність забезпечується в межах програм співробітництва із зарубіжними університетами-партнерами, забезпечення мобільності за індивідуальною ініціативою.
Бакалавр: 3 роки 10 місяців (денна)
Бакалавр: 4 роки 6 місяців (заочна)
Магістр: 1 рік 4 місяці (денна, заочна)
Бакалавр (денна) на 2024/2025 н.р. – 41 900 грн./рік
Бакалавр (заочна) на 2024/2025 н.р. – 29 300 грн./рік
Магістр (денна) на 2024/2025 н.р. – 41 900 грн./рік
Магістр (заочна) на 2024/2025 н.р. – 29 300 грн./рік
Студенти Національного авіаційного університету (як хлопці, так і дівчата) мають можливість отримати військову освіту за програмою підготовки офіцерів запасу на кафедрі військової підготовки НАУ. Щороку цією можливістю користуються десятки студентів денної форми навчання.
Насправді наших випускників Ви бачите щодня, можливо, хтось із них щовечора з телеекрану зачитує для Вас новини, хтось веде ранкове шоу, а хтось є редактором Вашого улюбленого журналу або ж піарником улюбленого музичного гурту. Часто вони залишаються поза кадром, коли пишуть сценарії, монтують відео чи шукають гостей для ефіру. Наших випускників понад 800, і ми пишаємося кожним із них.
Телефони: (044) 406-77-85; 406-68-09
E-mail: fmvnau21@gmail.com,
Соціальні мережі: Instagram / Facebook: @kzhurnalistiki21, @Pr_nau
Адреса: 03058, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 1, корпус №7, ауд. 217-218